Vit & Svart Randig!

Min Kära Nina har gått o blivit kriminell på gamla dar!!! Stölder till höger o vänster... helt okontrollerbar!! Fick ju en liten försmak av hennes kriminella sida för ett tag sen när hon i fyllan o villan nöp tag i en korv lite disskret när vi gick förbi en korvgubbe, men korvgubben upptäckte henne så hon fick lägga tillbaka den.. Lite korv under nagla fick hon iaf (vi har ju sedan denna insident med jämna mellanrum funderat på om korvgubben sålde vidare korven, äckligt isf men jag gissar på JA!) De senaste 24 timmarna har det rasat utför för henne. Började i natt när hon tyst o proffsigt länsade efterfest killens sparbössa på alla 10or o 5or.. men vi fick ju på detta vis åka hem "gratis" med bussen =) Hon fortsatte i samma stil när vi var på Maxi idag.. vi var så ivriga in att vi glömde korgar, så vi hängde alla påsar runt handlederna o staplade upp resten i famnen.. JÄTTE JOBBIGT! när vi hade betalat o packat ner i påsarna o tagit två steg mot utgång fryser Nina till is o klämmer fram ett "cicci!!!!" konstpaus "Gå, fort mot utgången!" vi hojjar med snabba steg bort mot utgången medan Nina knallröd i ansiktet och repiterar orden "gu, va pinsamt" om och om igen försöker få bort påsen med bananer och äppel från handleden och trycka ner dem i maxipåsen.. Jepp, Hon har blivit en frukttjuv också!
Funderar på om detta beteende har något med min present att göra.. Hittade ju trosor på Gina för endast 10 kronor o valde ut vars ett par vit och svart randiga, vilket osökt får mig att tänka på brottslingar!

Ja, så det är nog mitt fel att Nina har blivit kriminell.. vad har jag lärt mig utav detta?? Köp ALDRIG presenter till någon!
 

image105


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback