Nål & Tråd

Idag har jag sytt nästan för första gången sen syslöjden.. måste ju säga att det gick så där.. en karriär som kläddesigner är nog inte att tänka på iaf! Med lite vägledning av Nina gick det till slut bra, bara några mindre katastrofer inträffade o tappade bara tråden två gånger ungefär!!! Jag la alltså upp ett par byxor som jag måste ha på mitt jobb imorgon.. vars ett ben vart det.. Ninas blev bättre, även fast hon är kriminell!!
Jo, så jag skall alltså börja min utbildning imorgon mellan 9-18.. kommer va helt knäckt efter den dagen, hur länge sedan var det inte man var aktiv så länge.. oh my!!! kan ju absolut inte under några omständigheter missa sex and the city vid 00.05 varje dag.. hell no!! över min döda kropp (för att överdriva det hela lite extra)!! hmm.. jo, så därför kan jag inte börja sova mer än jag brukar, vilket kommer leda till en enorm trötthet under dessa veckor.. well well!

Har förövrig fått en vacker polkagris bränna, pluggat, vart på möte, läst hallansposten (för första gången), ätit tårta, cyklar, gått, varit i stan, druckit oboy idag!! ja.. roligare dag får man leta efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback