Helvete vad full jag vart...

Har varit en vecka full med plugg plugg plugg... men ändå har det vart en riktigt trivsam vecka med massa guldkorns ögonblick..

Onsdag var det open space dag, jävligt lärorikt.. särskilt när Ove la sin hand på mitt lår... stort fniss!
Sen vart det öl o biljard med Jossan, Nina o Pillan på kvällen.. fattar inte hur dålig man kan va på biljard.. lyckades få den vita bollen att stöta till en annan boll så den började rulla, sen hoppade den vita bollen över den andra o rullade framför den.. helt fucked up..haha! riktigt mysigt att hänga lite med dem iaf.. =)
Fredagen vart det lunch o lite shopping med favisarna.. fyndade lite på myrorna..avslutade det hela med ett träningspass.. hade myyycket träninsvärk sen innan så det kändes som mina magmuskler skulle explodera.. ajajaj!
Sen kom gårdagen... var på stan, köpte lite julisar o en vinare ifall jag ville gå ut o sen blev det lite jazzdans.. himla trivsamt.. var inte så sugen på att gå ut innan på dagen men ångrade mig sen... Det bar av till Linda med Matilda.. drack en vinare o en öl o sen vart det Moon.. på nåt konstigt vänster var jag själv när jag kom fram.. hel skumt, hittade Pelle o hängde med han ett tag.. sen kom iaf Matilda.. Hittade VIP hörnan, siktade in oss på helröret o bjöd in oss själva.. värsta maffia killarna.. var liv rädd, men vi fick ju våran gratis sprit iaf.. ojojoj.. efter det vet jag inte riktigt vad som hände.. Vet iaf att jag gick där ifrån utan min jacka så jag var tvungen att gå tillbaka o hämta den o sen har jag ett svaaaaaaagt minne av att jag cyklade hem o pratade i tele..  kräktes som ett litet lamm när jag kom hem iaf... icke bra.. Idag mår jag som en liten skit, ganska synd om mig...
Glögg hos Madde ikväll med en massa härliga damer, ska bli skojj..
Hu, måste lägga mig ner, detta är en dag som ska spenderas horisontellt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback