Till AnkiPlonk

När min vän Anki var här tidigare i veckan så satt vi och mös till det på ballen tillsammans med Pysen (Såklart). Pysen satt och åt ett rån som han efter att ha suttat på ett tag tappade på golvet (Såklart). Anki råkade ställa sig på det där slemiga, blöta, kladdiga kexet och tyckte det var oerhört äckligt och tog bort kexet från hennes fot och slängde kexet.

Trodde jag ja.

Idag när jag skulle släppa in vårluften i lägenheten ser jag att hon låtit kexet ligga kvar på golvet. Varför undrar jag nu?

1. Kexet var för äckligt att ta i med händerna, det räckte med fötterna.
2. Lathet
3. Hon ville gärna att någon annan också skulle få ett slemigt, blött, kladdigt kex under foten.



Sviterna från ett Måndagsparty: Ett slemigt, blött, kladdigt kex och en vindruva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback