Moonday!

Det var givetvis inget att brusa upp för igår om att bloggen inte funkade, jag behövde bara ha lite tålamod så löste det sig av sig själv... Problemet är att jag gärna vill att saker ska hända pronto och har absolut inte tid att vänta en endaste liten sekund (Gissa vad jag tyckte om att vara gravid i 9 månader, mer om det i senare inlägg) för då blir jag arg!!! Särskilt när det kommer till elektronik, kan hänga ihop med min totala okunskap i frågan!

Min dag har innehållet en förmiddagspromenad med tillhörande telefonsamtal med bästaste Nina. Efter ett snabbt stopp hemma för påfyllning av Pysens magsäck mötte jag upp min andra bästaste Nina för en sväng på stan med tillhörnde fika på Robert´s. Jag investerade i en bröstpump för 599:-(katching!!!!) och mitt glammiga mammaliv forsätter i samma anda!

Planer för resterande dag är att inviga bröstpumpen, kan bli hur intressant som helst samt att knata ner till gymmet för lite träning!

Just nu vid min högra sida:



Min fina pruttmaskin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback