I´m Back!!

Japp, jag har bestämt mig för att börja blogga igen! Jag har inte bestämt mig för hur ofta detta kommer ske, det blir en överaskning för oss alla helt enkelt. Jag fick ialla fall ett sug här om dagen när jag gick in på denna gamla godingen och började läsa alla mina gamla inlägg. Insåg att jag glömt massor av det jag skrivit om här (inte så konstigt eftersom hela 06-07 var år i dimman och vidare rätt in i kaklet!) och inser att mitt minne behöver lite stödord för framtiden.

Den största anledningen till att jag vill börja blogga är just mitt dåliga minne.. Eller den absoluta största bästa anledningen är ju att jag fått en liten mini man i mitt liv och jag vill gärna komma ihåg hans uppväxt! Mitt dåliga minne i kombination med amnings/småbarns/sömnbrist hjärnan kommer förmodligen leda till att jag knappt kommer komma ihåg att jag fått barn om si så där 20 år.

Bloggen kommer förmodligen fortsätta i samma anda med ett gäng stavfel och totalt onödiga inlägg, Jippi!
Innehållet i blogginläggen kommer med all säkerhet bli annorlunda och de där svettiga partynätterna på dansgolven med 100 promille i blodet är utbytta mot tröttsamma vakna nätter med 100 milliliter bröstmjölk i tuttarna!
Det där partysminket är nu utbytt mot lite bebisbajs på armbågen(inget ovanligt alls nu för tiden)!
Parfymen är utbytt mot en svag odör av bebiskräk!
Den fina fasta magen med nästan rutor är utbytt mot ett randigt fläskberg!
Jag slutar här...
Oh, det ljuva mammalivet!

Jag kan redan förvarna er framtida läsare redan nu att det nästan enbart kommer vara bilder tagna från min Iphone. Jag är PÅ TOK för lat för att ladda över korten från kameran till datorn och för att få lite roligare inlägg så får det bli ett ajfånfoto, bättre än inget, eller hur?

Så kära vänner och främlingar, nu kör vi!!!!!





Håll till godo med Pysens Nyårsoutfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback