9.Childhood

Min bästa Nalle. Hade jag bara fått välja ett föremål från mitt hem hade det givetvis varit Nalle. 7 dar i veckan, 52 veckor om året!!

Jag tror jag fick han i 1-års present av farmor och farfar. Fast egentligen är detta min systers nalle, och hon har min. Den rackaren körde ett fulspel när vi var små och lurade sig till min nalle för att hon tyckte den var finare. De är identiska bara att hennes har 2 år mer på nacken och då hade väl hon gosat mer med sin så den blivit mer ruggig än min. Hon påstod ju givetvis motsatsen när bytet skulle ske. Kommer även ihåg att min nalle inte gick heta Nalle för det gjorde hennes. Men få var jag större och klokare så det lyssnade jag då inte på!!

Nalle, the one and only!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback