4. Letterbox



... Jag har inte riktigt funderat på hur ful vår "Ingen reklam, tack!" skylt är, jag har blivit hemmablind!
Ett skrynkligt papper med inte allt för välarbetad stil på (förlåt Joel!) som är skrivet på ett reklampapper med loggan åt fel håll. Suck, får nog byta ut den där lappen imorgon... Eller någon annan dag. Time will tell om det någonsin blir gjort!

Kortet tog jag idag när jag kom hem från Zumba toning. Alltså när man dansar zumba med hantlar. Herre min tid! Det var helt Crazy bananas! Sä-ri-jöst! De ville att jag (och givetvis alla andra också) skulle göra ARMHÄVNINGAR i SLUTET på passet. ARMHÄVNINGAR!!! Ja,  ni läste rätt -ar, alltså inte bara en åt gången utan......... FYRA!! Och vi skulle inte göra bara FYRA armhävningar EN gång, utan flera gånger!! Jag misslyckades givetvis totalt! Jag kanske klarade en halv, sammanlagt under alla försöken, och det har nu gått upp för mig hur ovältränad jag är, for real! Mina muskler är ett skärmt!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Du är så duktig som kämpar på!

16/6 kommer du kunna klå vem som helst i vad som helst!! ....fast just den dagen ska du ju bara insupa all lycka:)



Kramar

2012-01-19 @ 22:33:56
Postat av: Joel

Ja.. det är kanske inte den finaste skylten i trappuppgången. men den har stil :-)

2012-01-24 @ 12:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback