2011

Har snått denna listan från Underbaraclaras.com (vet givetis inte hur jag länkar). Den är ganska tråkig!

Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?
Var gravid och födde fram mitt barn.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nja. Vänner/släktingar fick barn på julafton. Annars fick vi massor med syskonbarn 2010 och har en hel del vänner som ska få barn under 2012. Jippi!!!

Dog någon som stod dig nära?
Nej. Min mamma fick nytt hjärta i Augusti så vi fick nytt liv i familjen istället <3

Vilka länder besökte du?
Bara falukorvslandet. Fick dock finbesök från staterna i Oktober.

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Mer vindrickande, haha!

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Givetvis den 22 September när Pysen kom till världen. Helt klart den häftigaste dagen i mitt liv.
Och såklart den 13 Augusti när mamma fick sitt hjärta.
Två väldigt speciella dagar i mitt liv.

Vad var din största framgång 2011?
Vet inte om jag haft så mycket framgång. Känns som hela 2011 var ett år som enbart bestod av graviditet och liten bebis att ta hand om. Så det får väl bli att jag lyckats med det.

Största misstaget?
Att jag åt precis vad jag ville och blev en valross på köpet. Ångrar det fett (höhö) nu i efterhand när jag ska gå ner skiten.

Bästa köpet?
Hmm, Vår bil?

Vad spenderade du mest pengar på?
Bilen och prylar till Pysen. Inte ett ruttet öre till mig själv.

 Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att mammas hjärttransplantation gick bra och att vi fick den finaste, underbaraste lilla pojken som går att få.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Allt med Håkan Hellström då vi var på tre Håkan konserter, därav Pysens produktionsnamn ”Håkan”.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Förmodligen lite ledsnare, om det är rätt ord, då jag inte är ett big fan av att vara preggo. Booooring!

Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat ännu mer pengar och rört mer på mig… Och fått sova mer!!!!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit uppe på nätterna. Först för att pinka 300 gånger och sedan för att mata liten fis.

Blev du kär i år?
Ja, i Pysen.

Favoritprogram på TV?
Följde faktiskt Idol i år, men om det var mitt favoritprogram vet i tusan.

Bästa boken du läste i år?
Jonas Jonasson- 100 åringen. Den var bra men tror att det var den enda boken jag har läst, är lite av en periodare när det kommer till läsning.

Största musikaliska upptäckten?
Oj, många bra svenska band och artister!

Något du önskade dig och fick?
En massa kärlek, lite klyschigt sådär =0

Något du önskade dig och inte fick?
Sängramen till vår säng men den bör dyka upp i början av detta året. ÄNTLIGEN!!

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Hmm, det kommer jag inte ihåg. Var förmodligen bara hemma med min lilla familj.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att det inte var så jobbigt att vara gravid som jag var typ hela året!!

Vad fick dig att må bra?
Vila!

Vilken kändis var du mest sugen på?
Mest sugen på? Nu förstår jag inte!

Vem saknade du?
Alla mina vänner och min familj som inte bor i samma stad som jag!

De bästa nya människorna du träffade?
Pysen? Har jag lärt känna några nya?

Mest stolt över?
Men jisses vad tjatigt detta blev. Har precis insett att jag inte gjort ett smak under året, tråkmåns! Jag har fasen bara varit gravid eller precis ogravid! Är stolt att jag på direkten kommit igång med promenader för att få bort sviterna efter magen!

Högsta önskan just nu?Att alla ska vara friska och att det ska bli strålande väder den 16 juni 2012, viktig dag!!!



Liten Pys i för stor overall och Stor mamma i för små byxor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback