2. Frulle

Jippi! Nu kom 2:an. med denna takten är vi klara med detta till mitten av April ungefär.



Min frukost:

En skål med fil och flingor. Det finns även en näve russin där i men det blev lite tvärt om i dag då de i vanligast fall ligger på toppen.
Ett stycke glas med Oboy. Detta är i vanliga fall juice men den var slut idag och Oboy fördrack (?) jag mig på under graviditeten så igentligen är det usch!...
... men jag måste ju ha något att svälja ner min lilla rosa vitamintablett med.

Denna fantastiska smaksensation intages i sällskap av hallandsposten samt en liten gurglande Pys i babysitter.

Exakt denna frukost har jag intagit sedan Pysen föddes, i 4 månader (herre min tid!!!!!!) alltså. Nu sitter jag bara i princip och väntar hela dagarna på att jag ska göra en frukosthelomvändning och äta någon annan frukost som ser exakt lika dan ut i några månader, tills det vänder igen. And so, and so, and so on.... Kanske skulle börja med samma koncept till lunch och kvällsmat så slipper jag ha idétorka, vilket jag nästan alltid har... på sätt och vis har jag/vi redan börjat med att ALLTID äta tacos på fredagar. Det har jag tagit med mig från mamma och pappa, det går ju inte att tröttna på denna rätt! Mehikooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback