I´m not crazy!

Väldigt skönt att jag inte är helt sjuk i huvet´!

Pysens bästis har nu kommit till världen och jag satte en av fyra chansingar!

Bebisen kom inte den 30 Januari som jag gissat utan den 9 Februari. Fett fel alltså!
Bebisen var inte 49 cm utan 51 cm. Också det ganska fel, då två bebiscentimetrar är typ som två vuxenmetrar!
Bebisen vägde inte 3610 gram utan 3160 gram. Detta borde räknas som ett halvt rätt då det bara är två siffror som har bytt plats!
Bebisen var en pojke och det viste jag ju givevit sen dag ett då vi stod i mitt kök och hoppade och kramades med varsen bebis i magen!

Nu håller jag på att längta ihjäl mig efter att få träffa den lilla familjen och få höra hur deras lilleman kom till världen och hur de första dagarna har varit. Hade kunnat skicka minst 10 sms om dagen men jag har varit duktig och bara skickat svar på de messen som de har skickat till oss och pysen (det ska börja i  tid, grabbarna har redan börjar messa varandra!). Meen, is i magen Ciccet, iiiiis i magen! Jag lutar mig tillbaka och väntar på en inbjudan.. Och när den kommer är jag redo med alla paketen (inhandlades dagen efter bebisen kom), pysen under armen och halsduken som en vimpel efter mig. Så fort kommer jag rusa upp till dem!! Meen, som sagt; iiiiis i magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback