Happy B-day!

Nu har vi äntligen fått träffas lilla Vegas. Om han var söt, så sockersöt som bara en liten alldeles nyfödd bebis kan vara. Skrynkliga små händer, torr hud, svullna ögon med en dimmig blick, ett litet gulligt skrik, St 50 i kläder som är förstora! Och oj vad man själv glömmer bort snabbt. Tittade genom alla kort på Pysen idag och hittade en video sedan han var några dagar gammal... jag säger så här: Även fast ditt barn alltid är det finaste du kan fästa din blick på så förstår jag hur vi kunde tillbringa i princip hela dagarna med att bara titta på det där lilla plytet. Det är något speciellt alldeles precis i början, i rörelsemönstret, det oskyldiga och omedvetna. Så underbart!




Jag hade bland annat köpt en girlang till dem som ska hänga uppe tills han ä en månad, tänkte jag. Vad föräldrarna har tänkt vet jag inte =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback