11 månader

Min goding blir 11 månader idag. En månad tills det var ett år sedan jag låg på förlossningen och trodde att jag skulle skulle dö. "DET BLIR INGA SYSKON" skrek jag! Och barnmorskan tyckte inte det var rätt forum att ta den diskussionen i, haha! Nu efter ett år kan jag tänka mig ett syskon, någon gång in a far far away future!!
Och här skulle det vara en bild på lilleman men nu blir jag så JÄVLARNS förbannad för det går SÅKLART inte!! Har fortfarande inte fått igång bloggappen men tänkte blogga från .se sidan i mobilen. Går det att lägga upp bilder då? NEJ!!! Någon läsare som har bloggar från något annat ställe en blogg.se där det går snabbt och smidigt att blogga från mobilen??
Stjärt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback