Long time..

Jag har jobbat så mycket den sista tiden så jag har inte haft någon ork att blogga när jag kommer hem om kvällarna.. Pomperipossa sååååsa!

Har det iaf kanon och det bästa utav allt är att det börjar bli helt fantastiskt väder! Jag blir lika chockad varje gång jag kliver utanför dörren utan att huttra till, eller ramla på en isfläck, eller få en istapp i huvet´! Nästa helg öppnart uteserveringarna här i Halmstad och jag ska sitta på första parkett! Ska bli helt fantastiskt!

Annars är det nu mindra än 2 veckor kvar till vi åker till USA, längtar väldigt mycket. Ska bli super med lite miljö ombyte och att få träffa Åsa m familj igen, var ett tag sedan sist!! Ska försöka hinna gå ne 10 kilo tills dess också, vi får se hur det går med det. Börjar med en tårta imorgon, som jag så kärleksfullt har bakat. Och faktiskt, skäms nästan för att säga det, men min debut tårta. Jag kör en old school variant med godis på, en såkallad bröstvårtetårta! Vi ska fira att jag sålt min första säng så det blir smaskens!

Well, det var allt för nu. Hoppas på att jag får min iPhone snart (skulle kunna döda telenor just nu) som skulle kommit för 3 VECKOR SEDAN!!! VARJE gång vi är inne och frågar säger han att det kommer denna veckan. När vi var inne i fredags så sa jag till han att det är bättre att inte säga när den kommer för det kommer ändå inte stämma. Lik förbannat klämmer han ur sig "men nu kan jag nästan garantera, till och med lova er, att den kommer komma denna veckan" ?????? Har det kommit några telefoner? NEJ! Iaf, hoppas att jag kommer kunna blogga via telefonen då, om inte det är super avanserat vill säga.

So long!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback