otroligt.

Det är helt otroligt att det fortfarande är folk inne på min blogg varje dag. Jag hade nästan glömt bort min blogg, men inte ni, trogna läsare!

Det är helt underbart med snö o kyla. Jag hoppas att det ligger ett bra tag till så blir det raka vägen till våren efter det! jag o Joel var ute o gick en timma på straden i förmiddags. Så skönt, så skönt! Det är något av det bästa med Halmstad, att det är så nära till stranden. Det tar 15 minuter att gå från vår lägenhet så är vi på stranden, wunderbar!!

Annars har det inte hänt så mycket... Eh, mer än 1-års kalas, jul, nyår och allt det där sen jag skrev sist.
Julen spenderades i Kalmar, Det var trivsamt. Juldan träffades vi gamla tjejer för lite vinmys o sen av någon jävla anledning skulle jag o Moa ut på stan. Vi ångrade oss redan när vi klev ur taxin, men det var rätt skoj iaf. Mådde som en kloakråtta dan efter bara o hade 3 timmar i en bil att se fram emot. Men ett McD besök och typ 3 toa o luftstopp så gick det finfint =)

Nyår var helt fantastisk. 17 personer var vi hemma hos Nina o Marcus och jag o Joel hade varit med flera dagar innan o hjälp till. jag o Nina lyckades helt grymt bra med maten tycker jag och vi var även lekledare (jag gillar inte att leka, är man lekledare så slipper man vara med.. I´m so smart!)
12-slaget gick som vanligt vansinigt snabbt och raketerna och skumpan flödade. Jag, linda o Joel slirade (verklgien slirade) hem vid.. ja, vem vet vad klockan var. Jag tyckte iaf att det började ljusna!

Så nu är det då 2010, det kommer förmodligen vara det året då jag o Joel får flest syskonbarn. Närmare bestämt 5 stycken. 3 i mars o 2 i juni. Helt galet! Snacka om att de får bråka om varenda firande - födelsedag, konfiramtion, student osv. Men det löser sig nog får vi hoppas =)

Så, det var min lilla uppdatering här. Vi kanske ses om ett par månader igen!


Kommentarer
Postat av: Moa

Oh en uppdatering, me so happy ! :)

Fortsätt i samma takt, gör som jag, sätt lösenord på bloggen :)

Ha en underbar helg nu ! Vi hörs snart PUSSAR I MASSOR

Hälsa Joel !

2010-01-08 @ 18:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback