Det är klart det heter jobb, när det är så jobbigt att jobba!

Alltså, det är FÖR JÄVLIGT där jag jobbar!!
Det är en massa bilar som stannar här utanför vilket gör att jag måste avbryta det viktiga jag håller på med. Typ läsa bloggar, kolla på saker man kan köpa på internet, läsa skvallertidningar, läsa inredningstidningar, lösa korsord, lösa suduko o den typen av saker, för att jag TROR att någon person i bilen ska GÅ IN I BUTIKEN och HANDLA av mig. Jag måste alltså kvickt resa mig upp från pallen, slänga undan tidningen alternativt klicka ner den aktuella internetsidan och klistra på mig ett serviceminded-leende. MEN.. Kanske nästan typ hälften av gångerna bilar stannar utanför ska bilen bara VÄNDA här utanför som om det var någon jäkla vändzone eller lägga ett brev på lådan. Då har jag alltså ställt mig upp i onödan.. HALLÅ??? Show me some reeeeespekt!!!

Fast de där gångarna de är nästan värre, de kommer uppsmygandes på en, helt plötsligt står de framför en o tar en på bar gärning.. Fy fasen vad obehagligt!

Ja... har jag nämnt att jag har jobbat sen 7.30 i morse och jag är iiiinte på väg hem än på ett tag!?


Kommentarer
Postat av: Moa

Nämen, en uppdatering :) Till o med två, nu vart jag glad. Hoppas du får en trevlig helg i sthlm gumman ! Så du ska köra SHD igen ? Jag med tror jag, om någon vecka ! Lycka till, du kommer klara de utmärkt. Låt mig veta resultatet sen :) PUSSAR I MASSOR

2010-01-21 @ 21:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback