Försök att inte gå ner i spagat av glädje...

... men här kommer ett inlägg med tillhörande foto.. TJO!

I januari var vi ju i Sthlm, nu är det dags att lägga upp lite kort från helgens bravader. Det var en finfin helg och jag lyckades samla ihop nästan alla jag ville träffa på en och samma gång. O jag träffade alla jag ville, good times med andra ord.

Bildorgie:




BrumBrum med NinaåMarcus



Två av mina finaste finaste vänner,
och jag också då...



Ett kärt återseende av fina Madde
som jag inte träffat på nästan 4 år.



Den dyraste Juvelen som finns!





Efter vi ätit världens godaste mat
gick vi vidare till en rockbar...
ja, man får ju ta seden dit man kommer..



På lördagen möste vi upp mina gamla
barndomsvän Elin o henne Frank.
Det blev en fika (Frank samakde semla för första gången)
och 2 öl. lagom till ölen druckits upp bestämde sig
Elin O frank för att det ville vara med under kvällen,
men var tvungna att åka hem till Uppsala och byta
om till Partyskor. Sagt och gjort!



På kvällen var det tacos med Joels syster
Jenny och henne kille Anders.Shilan kom
också dit vilket var KUL eftersom vi
inte träffats på 1½ år.









Sen gick vi ut i Sthlms nattliv där vi
mötte upp NinaåMarcus, Elin, Frank
och Nina. Och jag och Nina fick dansa
som back in the days!!



Avslutar med den gamla pluggtrion från halmstad.
I regel var det väl plugg 20 %, snack 80% när vi skulle plugga.
Sen var det ju väldigt mycket syrsor i bakgrunden också på
våra seminarie... =)


det var helt enkelt en finfin helg!

Puss på er som var med under helgen och gjorde den fantarre!

Kommentarer
Postat av: Ms Mash

Ser ut som en rolig helg ni hade i sthlm :)

Kul med massa bilder ! Fortsätt så !

PUSS my love

2010-02-16 @ 21:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback