Put it in a bubble and blow it away?

Dagens fråga är om jag ska fortsätta blogga eller om jag ska lägga ner det hela?
Uppdateringen har varit värdelös den senaste tiden och utan uppdatering kan jag lika gärna skita i bloggen. 
Jag ska fundera på det hela ett tag till så får vi se vad som händer, ingen idé att ha en blogg om den inte uppdateras ofta.

Av någon konstig anledning har jag ändå typ 5 läsare om dan, varför? Varför går man in på en blogg som typ aldrig uppdateras? konstigt konstigt.

Well, en funderare får det bli, tills dess ska jag läsa bloggar. För det är något jag ÄLSKAR!! Att få en inblick i kända o okända människors liv bara så där. Får se bilder, läsa vad de gjort under dagarna och ibland även om känslor och tankar. Det är FANTASTISKT!!!

Nåja, om ni vill att ciccet ska leva vidare kan ni ju lämna ett litet avstamp här på bloggen så kanske jag blir lite mer motiverad att ta tag i min blogg igen!

Bjuder på lite bilder från de senaste halvåret när jag ändå är på G!
jag är med på alla bilder, det är ju trots allt min blogg =)



Nina var o hälsade på i Halmstad, det firades med fest!!



Spex med kex!



Jag o joel var på bröllop i maj, det var vackert och kärleksfullt!



Jag har spelat twister, det är kul!


Kommentarer
Postat av: Moa

NEJ NEJ NEJ !!! Du får inte sluta blogga gumman !!

Jag går in på din blogg ett par gånger varje dag och hoppas på uppdatering! Och idag blev jag glad när jag såg att du ÄNTLIGEN hade skrivet ! Fortsätt blogga Soulis ! PUSSPUSS

Postat av: Bewitched

Haha, fan vad nice att du har en bild på min butcrack på din blogg ;) haha

2009-10-22 @ 17:15:22
URL: http://bewitched.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback