Brev

Hur svårt ska det vara att posta ett brev? Brev borde försvinna, det är för långt till brevlådorna (nämnde jag att jag är lat?). Först ligger det på skrivbordet i en vecka, sen på hallgolvet framför dörren en vecka. Idag la jag ner det i väskan, har varit på stan och säkert gått förbi massor av brevlådor. Ligger brevet i en dem? Nej, det 'r kvar i väskan ute i hallen.  Snart är det ingen idé att posta det ju!
Imorgon, imorgon på väg till skolan, då tusan!!!!



Titta, jag fick till o med med en bild!!!


Kommentarer
Postat av: Miss Mash

Oh du har blivit duktig på att blogga gumman - me like !

Haha, det där med brevet känner jag igen, jag har också en sak jag ska posta, men den har legat i bokhyllan i över en månad..haha :)

Ha en underbar helg PUSSAR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback