Update

Vet som vanligt inte vad jag ska skriva om, men eftersom jag lovat Moa en update så ska hon få det.

Idag har jag o nina handarbetat. Vi skulle ha en syjunta i veckan o det här blev den första, på fredag är det dags igen =) Vi har även varit o hämtat ut biobiljetterna till new Moon eftersom vi båda två är lite förälskade i Edward Cullen, vem är inte det liksom? Vi drar med våra killar också, så de kan lbi lite avis på den glittrande vampen.. haha!






Slurp


Annars så har jag en mycket god vän som ska få sitt första barn när som nu, kanske till och med nu vad jag vet. Myra i magen eller myror i benen, det är frågan det? Så spännande är det iaf, som julafton fast nästan lite bättre. Särskilt eftersom de inte har tagit reda på könet, hade de gjort de är det som att öppna en julklapp som du redan vet innehållet i, men nu... spännande, spännande! Jag tror på en tjej, det är dags för kalmar boomen att få en tjej i klanen!

det var allt för nu!


Kommentarer
Postat av: Moa

Oh Cicci, vad glad jag blev nu :)

Fortsätt såhära !!! Syjunta ? Låter trevligt, vad exakt kommer ni pyssla med på dessa juntor ?

Miss u mucho ! PUSS på dig Mamacita


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback