Tidsfördriv.

1. Vad är klockan? 14.10

2. Ditt namn: Cecilia Karolina Nordström

3. Smeknamn: Cicci, sallice, salladen, diamantis mm. mm. mm.

4. Piercings: I öronen o i naveln (har suttit där i hundra år så nu får jag inte bort den)

5. Ögonfärg: Rock n´ Roll Blåa öööööögon

6. Födelseplats: Kalmar

7. Favoritmat? Planka, tacos, allt med kantareller. Gillar det mesta helt enkelt!

8. Någonsin varit i Kalifornien? JA, hälsat på min fina vän Moa, 2002 tror jag det var. galet kul!

9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper?  Nej

10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? O ja. jag är blödig av mig!

11. Varit med i någon bilolycka?  Nej

12. Krutonger eller baconbitar?  Eh.. jag säger krutonger

13. Favoritdag på veckan? det är nog lördag, om jag inte jobbar då!

14. Favoritrestaurang: Pios i Halmstad, har världens godaste plankstek!

15. Favoritsport: Dans?

6. Favoritdrink: Singapor sling(stavas det så?) hos Nina o Marcus

17. Favoritglass: Mjukglass med lakrits-strössel

18. Walt Disney eller Warner Bros: Eh, vem är vem?

19. Favorit-snabbmatsrestang: McDonalds

20. Vilken färg har din sovrumstapet? Grön

21. Hur mångagånger kuggade du på teoriprovet? nada, klarade det galant första gången

22. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? jag har inget kreditkort och skulle aldrig vara så dum att skaffa ett men jag hade förmodligen valt... Åhlens, de har allt där!

23. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Slöglor på TV, kollar bloggar..

24. När går du och lägger dig? Det beror på hur tidigt jag måste gå upp dagen efter

25. Vilket tv-program missar du inte?  kan missa det mesta men jag brukar kolla på Simon & tomas, NCIS och SYTYCD!

26. Senaste person du gick ut och åt middag med ? Joel, Hanna, Ingalill och Anders

29. Ford eller Chevrolet? Eh, den röda?!

30.Vad lyssnar du på just nu? TVn som är på i rummet bredvid

31. Vilken är din favoritfärg? Beror på i vilket samanhang det är! 

32. Hav eller flod? Hav för tusan!

33. Hur många tatueringar har du? 2 st.

34. Har du någon gång kört slut på bensinen? hu, nej. en sådan situation skulle jag aldrig sätta mig i eftersom jag är en väldigt nervös nilförare!

35. Katter eller hundar? Absolut hund, katter är farliga!

Klockslag när du blev färdig med frågorna? 14.24


Nu vet ni allt som ni behöver veta om mig!


Kommentarer
Postat av: Moa

Åh Cali Baby ! Dom veckorna kommer vi nog aldrig glömma ! När Andy kom o hämtade oss utanför hotellet...hahahhaha Herre gud.... :)

Body Shots fniss

Ha en underbar kväll PUSS min kära


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback