Mirakel.

Vår kamera funkar ta mig tusan. Efter att ha badat i en sjö och allt.
Det känns skönt, men lite typiskt för jag ville köpa en ny och det vill jag inte göra förens den gamla kastar in handuken, sattsejja. Visst att vi lever i ett konsumtionssamhälle och att jag ÄLSKAR att konsumera, men någon måtta får det faktiskt vara. Plus att vi bör spara alla pengar vi bara kan till framtida resor då jag vill göra två långa, dyra resor under ett år.

Anyhoooo, så fanns bilderna kvar också, 220 stycken låg på minneskortet. Imorgon kanske jag hinner göra ett inlägg med några av dessa bilder. Om det finns tid vill säga för imorgon kväll är det EUROVISION SONG CONTEST KVAL. och jag kommer ha fullt upp med att heja fram Svergie, även fast det är den sämsta låten genom tiderna. Antingen blir det en flipp eller flopp. Jag tror ingenting längre, jag har slutat tro när det gäller schlager för man blir ändå alltid chockad och lite sur, hur det än går! Har jag nämnt att jag är en riktig slager nörd? jag skyller allt på min kära ex-kombo Nina vars schlager intresse smittade av sig på mig under våra år ihop. innan dess hade jag en ganska sund inställning till melodifestival och eurovision, men nu har det eskalerat och blivit riktigt nördigt. Så nördigt så att jag har knåpat ihop en liten frågesport, i schalgertema såklart, tills på lördag då vi ska ha fest här hemma.  =)

Nu är sängen nära....

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback