En Fredag

Idag är en fredag. Fredagar är en bra dag, om man inte jobbar hela helgen. Då är en fredag som vilken dag som helst. Jag o min fina vän Aisha körde med "världens bästa fredag" varje fredag i 3 år under gymnasiet. Det var bra tiden, då var alla alltid lediga på helgerna och man kunde göra roliga saker.

Kvällen han spenderats med att läsa bok på balkongen, sen gick solen lite för lång ner och det blev kallt.
Då gick jag in och kollade på Så ska det låta. Gillar det programet. Sitta och skråla med i låtarna och komma på texter innan de som är i med i programet för det.

Det här är ett inlägg om typ ingenting..

En bild på vår hissdörr för att liva upp inlägget. Tycker den ser så förskräcklig ut. Och i den har jag och Linda stått intryckt med en 2 dm tjock 160 cm bred madrass... Men har man flyttat en hel dag och klockan är 23 på kvällen skiter man fullständigt i om man riskerar att hänga med huvet upp i hisstaket.. Det är risker man tar helt enkelt!


.

Fast nu såg jag i och för sig att vi var utan risk.
Hädan efter behöver vi bara vara oroliga när vi ska
åka ner med stora saker i hissen.

Kommentarer
Postat av: erika

hihi, mys!

Klart det är ett tecken. Har du läsat Alkemisten?

Där står det mycket klokt om tecken :)

BönKärlek i stora lass!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback