Bröllop

Nu har det blivit lite dålig uppdatering igen, kan ha att göra med förrra inlägget, fast nu är det bara 3 dagar till den ska vara inskickad. OjOjOj!!!
Jag har pluggat hela dagen och nu känns det rätt bra igen, även fast jag är så trött på det så jag vet inte vad!!

Fick ialla fall en paus från plugget i helgen då vi var på bröllop. Har kommit fram till att jag älskar bröllop och har omkonverterat helt och hållet i min uppfattning om bröllop i kyrkan. Nu längtar jag tills nästan inbjudan dimper ner i brevlådan =)

Jaja.. nä, nu skaj ag till Ullared snart... Ska bli kul, även fast jag är fattig som en kyrkråtta, den 26:e... Känns bra!

Morsning

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej Gumman !

Klar med skolan nu ? Nej nu snuttan, nu är det verkligen dags för ett samtal snart...ringer imon eller på söndag :)

Uppdatera din blogg också !!!!

Saknar dig såååå mkt PUSSAR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback