2 veckor kvar!

Nu är det två veckor kvar tills C-uppsatsen ska vara inne och jag är vansinigt mätt (höhö) på vårt ämne. Har läst ca. 10 böcker om ätstörningar och det står i princip samma sak i varje bok, fast olika formuleringar. Dessutom har jag varit runt på internet och läst bloggar osv. så efter att uppsatsen är inlämnad tänker jag inte tänka på ätstörningar under ett tag. Det är ju trots allt ett väldigt tragiskt öde dessa tjejer har och lite deppigt att grotta ner sig i.

Till något helt annat.
Inlägg om Eurovision kanske kommer snart. Orkar inte lägga över kort nu. Men för en gång skull vann rätt låt. Den är grymt bra i min smak och en finfin text också. Svergie kom på 21:a plats, den näst sämsta placeringen vi någonsin haft. Men med tanke på den fruktansvärda låten, med en text som är urfånig (det man förstår av den) , och uppträdandet med hennes mimik och det bländande vita ljuset så var Sverige inte värd en bättre placering.

Nästa år skickar vi det bidraget som jag röstar på, då vinner vi skiten.. Det e sant!

Kommentarer
Postat av: erika

I know att du älskar eurovision men visst kunde pengarna gått till något bra ist, det tycker jag med VM och allt sånt pooop med. Men men vafan, mycket man tänker och tycker! :)

Göttigt att det snart är slut för er del med C uppsatsen :) Så häääärligt bra det kommer kännas!

Avis =)

Pussen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback