Nästan vår.

Det har vait så fint väder med sol o några plus grader flera dar här i GBG. Jag kan inte bli annat än glad. Lite D-vitamin från solen gör susen för humöret och eneginivån. Har till o med vaknat vid typ 8-9 helt frivilligt i flera dagar i sträck. Det har nog aldrig någonsin hänt innan eftersom jag förmodligen är en av de mest morgontrötta människorna på jorden! Idag har jag redan hunnit städa lägenheten, o klockan är inte ens 12. Snart kommer Ida hit för lite plugg o snart sätter vi igång med C-uppsatsen fullt ut. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med en flytt, en C-uppsats och ett jobb samtidigt, men det löser sig. Kommer förmodligen vara helt knäckt i augusti sen när allt är slut...
Jaha, Nähe. Det har var ju inte direkt inspirerande!



Reunion för ett pat helger sedan m gamla barndomsvänner



Ille-Bille, Frank The Tank & Sallice



Juvelen & Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback