Finfina Regn.

Den dåliga uppdateringen beror på att det inte finns tid. jag har massor att skriva om men ingen tid till att skriva, det kommer till hösten =)

Det har varit en finfin sommar än så länge och det känns som den kommer ta slut för fort, som alla somrar gör. Har iaf hunnit med fin besök av Nina från Sthlm och på lördag kommer fina Lina o Calle med sin bulle i ugnen. det är mysigt med gäster och ett skönt brejk från jobbet.

jag ska försöka bli bättre på att lägga upp kort här, har ju skrivit ett helt inlägg tidigare om att det är korten som är roliga på en blogg, sen är det skitsamma vad fan man skriver. Så mer kort kommer till hösten. 

Back to work! 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Cicci ! Är allting bra med dig ? Tack för den fina kommentaren. Har inte fattat än att jag är mamma =) Blir det Kalmar för dig nästa vecka ?



P&k

Postat av: Moa

Oh ska bli underbart att träffa dig på fredag babes !! PUSSPUSSPUSS soulisen min

2009-07-27 @ 11:51:10
URL: http://wishuponadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback