Tick Tick Tick Tick Boom!

På fredag ska vi ha redovisning om våra utvecklingsprojekt vi har pysslat med hela hösten. Jag är redan nervös. Jag gillar verkligen inte att stå inför ca. 60 personer och prata i 20 minuter. Ska nog be någon anteckna hur många gånger jag säger "Eeehm" när jag pratar under vår presentation.
Men det går säkert super bra, om jag över lite till, som jag ska göra nu. Pronto!!!

PS. Igår var jag o Ida hemma hos Jossan för att kolla våra Power-point på hennes projektor. Vi har gjort en rolig bild och jag kommer INTE kunna hålla mig för skratt när den kommer under presentationen. Den e såååå ful!!! DS.

Kommentarer
Postat av: Moa

Lycka till hjärtat mitt, ska hålla tumme för dig på fredag ! PUSSPUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback