Nya kategorier

Nu händer det grejjer på bloggen.
Nu har jag lagt till 2 nya kategorier. Innan hade jag en till förutom min standard kategori, tror den är använd två gånger. Men nu ska jag göra ett försök.
En döpte jag till Inspiration.. För i löööööv inspiration. Klipper och klistrar från tidningar hela tiden tycker jag.
Den andra döpte jag till hemslöjd. Eftersom jag helt plötsligt har gått och blivit pysslig av mig tyckte jag det passade bra. "pyssel" låter så fånigt så det fick blir hemslöjd. Skitbra!

Idag har jag ialla fall "hemslöjdat" lite. I mitt projekt ingår det färg och klister men mer kan jag inte avslöja för det är en present. Som snart kommer komma på posten till en kär kär vän. Jag tog bilder på presenten men jag får se om jag lägger upp dem när presenten har kommit framtill vännen, känns ju utfånigt att göra det.. Men,  kanske att jag gör det ialla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback