Min bokmärkstavla


För ett tag sen så gjorde jag en tavla av mina gamla bokmärken. Jag tycker den e så så fin. Jag är nästan lite kär i den. Nu har jag bestämt för att jag ska göra en kruka med bokmärken också. Måste bara kolla om jag har kvar tillräckligt många av mina gamla eller om jag måste köpa nya. Ibland är jag ialla fall kreativ!
På bilden är mina första skor med också. Jag tror aldrig jag har gått i dem, sulan är helt felfri. Däremor har det nog blivit en hel del krypande i dem, det är ialla fall så det ser ut!!


Just nu hänger tavlan över sängen, men den ser lite mini ut där. Mest för att dölja den fula spiken som satt i väggen nu när vi ska försöka sälja lägenheten. Annars gillar jag mer när den står på t.ex. byrån. Så här fick ni en liten snik-pik in i vårt hem!

Kommentarer
Postat av: Moa

Oj, vad kreaktiv du är ! Och resultatet blev ju hur fint som helst, en sån tavla kanske jag kan önska mig av dig i 25års prelle ?! :) Ert sovrum ser supermysigt ut :)

Miss u Soulis. PUSSEN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback