Häppi Nuhu Jeeeeeeeer *sjunger Abba*

Nyår - Den bästa högtiden om någon undrar vad jag tycker. Vem älskar inte bara smällare och raketer. Färg på det svarta och boom och knall!!

Och Champagne!!!! Ge Mig, Ge Mig. Själv drack jag skumpa mellan 00.00 och 05.00 ungefär. Det genererade i 3 pizzor dagen efter,på stora torg bredvid isbanan som var full med glada barn och bakfulla föräldrar.  Och då köpte jag alltså inte pizzor, I made them, if you know what i mean!! Jag tror dock det var en släng av magsjukan....

Pics för tusan!!

 
Fina män!


Miss Me!!

 
Puss Puss & Gott Nytt År

Här står vi o kollar på raketer i stan på kvällen.
Jag med kuvertväskan i jackfickan, O den slaravdes inte bort en gång
under hela kvällen....Stolt!

 
God middag o fina vänner!

Happy Happy!

 
Min Gangsta!


 
Mina Två Grisar.. Nöff Nöff!!!

Madde med balla 2009 glajjer!

 
Brasa Brasa!


"Tack för det här året"
"Ja, tack så mycket"

Jag hade ju kunnat göra det här mycket finare.. Om jag hade kunnat. Men.. Eftersom jag inte är något datageni får ni hålla till godo med det här. Det finns en hel del videoklipp som visar upp känslan under kvällen, men.. som sagt, inget datageni!!

Kommentarer
Postat av: Moa

Oh vilken pingla du är gumman !! :)

Hoppas allt är bra med dig o din käresta. Dags för ett samtal snart ? Skvallra lite är aldrig fel. Miss u in my life honey PUSSEN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback