Uppdatera!

Nu är det dags! Såklart har jag ingen kamera här så det blir inga kort denna gång heller, jag suger på att blogga! Men jag ska bli bättre, snart!!

I helgen har vi inte jobbat, det finns till o med något kul att skriva om, wow!
Jag o Joel begav oss till Way Out West för lite festival liv. Kändes dock inte riktigt som festival då vi sov i en säng, hade tillgång till dusch varje dag och slapp packa ner mössa, vantar och allt annat för att slippa frysa om nätterna. men det var nästan skönt det, fick bara allt det bra som musik och att umgås med galna vänner!
Det absolut mest sevärda under helgen var robyn, vampire weekend och Anthony and the Jonssons (även fast det var lite fel forum för han kanske). Det var finfint iaf med riktigt soligt och fint väder på fredagen. Dock regn på lördagen och jag o Joel fick investera i ponchos, hett värre! Joel gjorde upptäckten att man inte ska fisa i en poncho, luften stiger uppåt.. hahaha!

Förövrigt hade de smålands rullar där, det är ungefär det godaste som finns och jag åt två stycken.. MUMS!!!
Nu ska jag börja med hallen. Nu när vi är lediga lite mer än tidigare är det dags för ett nytt lägenhetsprojekt, och denna gången föll det på hallen =)

So long!

Kommentarer
Postat av: söstra

Å så kanske du vill träffa syrran lite mer oxå=)

Puss

2009-08-18 @ 16:29:55
Postat av: Moa

MISS U ! PUSS

2009-09-01 @ 17:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback