Lonliiiii i am so lonliiiii...

I helgen är jag hemma själv. Joel är på svensexa. Kul för han, tråkigt för mig.
Jag väntar o väntar på att någon av mina kompisar ska gifta sig så jag får gå på möhippa. Eller en av mina kompisar ska iofs gifta sig, men hon bor i USA, det blir en jääävligt lång resa för en möhippa.

Vi bor fortfarande i ett skithål... Nu är det inte ett renoveringsobjekt, utan ett skithål till renoveringsobjekt. Men what the hell.. Jag har vant mig vid skiten. Jag kan förstå de där människorna som är med på TV med deras grymt skitiga hem. Ganska skönt att bara låta allt vara, då blir det mer tid till annat.

För övrigt så blir det inte mycket kort på vårt renoveringsobjekt. Och inga för och efterbilder kan det bli, bara för. Pratade precis med min kära Joel. De har paddlat kajak idag på svensexan och kanoten som vår kamera låg i tippade... Wopsy daicy... Och där låg alla kotren från de senaste månaderna, att man inte lägger över dem på dirren.. jaja, man ska inte gråta över spilld mjölk. Plus att en full Henrik (den blivande äkta maken) lovade dyrt och hederligt i bakgrunden att han skulle köpa en ny kamera. Skitsamma att han var aspackad och säkert hade solsting och köldskador på en och samma gång efter det iskalla badet(det var hans kanot som välte)... Ett löfte är ett löfte =)

Jaha... det här blev ett inlägg om diverse. Nu ska jag gå och lägga mig. kl 21 på en lördag, fy fan vad tråkigt. Men så är det när man har ett jobb att sköta och ska upp kl 6 imorgon.

PS. mina händer är så torra så det gör ont. DS

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej Lilla hjärtat !

Va det inte skönt att vara själv över helgen? Ensamtid är guld värt ju :)

Såg ju fram emot massa bilder från er nya lgh, men det kanske bli lite svårt nu, med tanke på att er kamera blidde lite vattenskadad..haha.

Oh vad jag saknar dig ska du veta...Tänker på dig himla ofta ska du veta !

Massa PUSSAR O KÄRLEK till dig Soulisen min


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback