Modell!

Tänkte bara meddela alla att min karriär som fotomodell börjar imorgon!!
Jossan,Pillan,Ida o jag ska ta ett brejk från plugget och gå o bli fotade o bli sminkade o sånna prylar.. Ska bli sjukt kul o en helt perfekt överraskning av Jossan.. Good job!!

Annars beger jag o ca. 50 andra från plugget iväg till STHLM nästa vecka. Där ska vi medverka på en mässa och sen gå på ett sprudlande party!!! ja,de var den infon vi fick iaf, innan man anmälde sig. Nu i efterhand har det kommit fram att den där festen varar mellan 18-20 o vi kommer ha t-shirts där det står halmstadhögskola på ryggen.. HETT!!!
Vi får se om festen fortsätter på annat håll under aftonen eller inte. men det ska bli vansinigt skojj iaf!!!

Det tar 7 timmar med buss från Halmstad till Stockholm,bara det ger ju en hjärtattack. Plus att det blir tåg i 1½ timma innan dess.. men som Jossan sa "Bara man har BUSSIGA kompisar kommer resan gå som på RÄLS" Ordvitsarna haglar....

På återseende!


PS. Min dator är fortfarande hos Dr. dator o är sjuk som tusan...=(((((


Kommentarer
Postat av: Moa

Hey Gumman !

Visst är det kul att jag oxo har skaffat blogg, nu får bara du se till att uppdatera din oxo, OFTA :)

Och dom där bilderna ni ska ta imon, dom måste ju bara upp på bloggen !

Saknar dig en massa massa. Sov gott stor PUSS !!

Postat av: söstra

hoho! vaddå imån?? du har väl varit min modell sedan länge!!! e d studio elr va d heter?? ska oxå på d snart. känns som alla kör på d just nu! saknar dig!!! puss puss puss

2008-10-04 @ 10:45:20
URL: http://beccalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback