Varför man inte vill bo på vandrarhem!

För ett tag sedan var jag i Sthlm med plugget. Det enda vi såg av staden var dock insidan av globen och vandrarhemmet vi bodde på. Jag passade på att dokumentera lite från vår tillfälliga bostad och här är resultatet:


Det här var vårt rum.
När jag skulle hoppa upp i min säng höll den på att falla sönder
samt möttes jag av texten "jag har knullat i denna säng"
Good Night, Sleep Tight!

Nedan kommer lite image bilder från våra rum:
Bajs-liknande klet på dörren.
Pubishår på badlakanet.






Vi  spenderade kvällarna med häng i rummen, sippandes på rötjut!
Det var ganska trevligt tycker jag!
Vad gör lite bajs och pubishår för skada när man har
myspysiga brudar att umgås med!

Kommentarer
Postat av: Erikaa

jaa shitto detta var inge place att hänga i julgranen måste jag säga :S

Jaa fasen, death proof, jag har ju FORTFARANDE inte sett den och vill verkligen. Ett måste =) See you later Babe!

Postat av: Moa

HAHA, vilket underbart ställe :)

Miss u PUSSEN

2008-10-22 @ 13:45:25
URL: http://wishuponadream.blogg.se/
Postat av: Moa

Visst va det kul ! :) Gjorde du oxo lite fina bilder ?

SAKNAR DIG SÅ MKT !!!!!!!!!

Haft en bra helg ? Det va väl denna helgen ni skulle ha massa besök om jag inte minns helt fel :)

PUSS

2008-10-26 @ 21:01:26
URL: http://wishuponadream.blogg.se/
Postat av: madde

shit va klockrent, sicken resa...."skit ska skit ha! eller ..hehe, men vinetva gott!

2008-11-20 @ 14:07:16
URL: http://nonfatgeneration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback