B-day!

Idag fyller jag år för 25:e gången och man börjar ju kunna den här grejjen!
Man vaknar av falsksång och fina paket. (idag: elemtent- så jag slipper frysa, fotbadsbadkar - så jag slipper ha ont i fötterna, hårkli- så jag blir glad) samt en frukost på sängen de senaste två åren.
Sen spenderas stor delav dagen i att prata i telefon med folk som ska ringa o gratta. Även fast det har ringt orocävkande lite idag. Om man har tur får man tårta på kvällen, då blir man glad, tjock och mätt. Mums!

Min dag har spenderats med nästan bara halvt tråkiga saker.  Jag gick till gymmet och klappade mig själv på huvudet otaliga gånger, nu är det läge att komma igång med skiten. Sen tog jag mig till Masthuggsförengnes lokal för att kolla om festlokalen var ledig tills våra familjer kommer, det var den inte. Så vår underbara, förstående och härliga granne kan ju stå med sin jävla sopborste och dunka i henne tak för att vi för liv nästa lördag. FLYTTA TILL LANDET, SUBBA!
Efter det tog jag tag i vår lägenhet, katastrofområdet sedan lördagens festligheter. Tog mig 40 minuter att diska upp all disk och jag var som ett russin efteråt. men nu börjar det bli fint. efter disk och plock har jag pluggat lite och nu sitter jag här. Sicken vardaglig födelsedag, inget glam här inte, suck!  Men kanske ikväll, då blir det mys =)


Häppi Bösdej To Miiiiiiii!!!


Kommentarer
Postat av: madde

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!MÅNGA KRAMAR!

2008-10-13 @ 19:26:37
Postat av: Eeerika

tack honny bunschy! Hoppaas du haft mys mys helg, så ses vi imorn I hope. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback