Tur Ture!

Ibland har man sån otrolig tur, inte ofta. Men ibland händer det.
Jag och Ida har varit inne ett X antal gånger under de senaste veckorna på ASOS.com för att hitta några tjusiga nyårsblåsor. Om du INTE hittar någon där så är det något allvarligt fel för de har ca. 850 klänningar och det finns nästan föööör många fina. Jag bestämde mig iaf för ett tag sedan vilken jag ville ha. Men pga. pengabrist mm så har det inte blivit av att vi beställt. Idag tog vi iaf tag i saken och hör o häpna. De hade sänkt den klänningen jag vill ha med 150:-. I´m a Happy Basterd!!!
Nu hoppas vi bara den passar. Annars blir det tråkigt och jobbigt att behöva skicka tillbaka osv. Å andra sidan har de så mycket annat man kanske kan byta till..


Mai Preeeeschöösssss..

För övrigt så hatr jag skrivit in asos.SE typ alla gånger, o då har jag varit inne där mangen gangen de senaste veckorna. Att man inte lär sig....com, det ska vara PUNKT COM!!

Kommentarer
Postat av: Moa

Oh vilken finfin klänning :)

Miss u PUSSEN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback