JF!

I helgen har jaf JF, alltså Joel fritt. Det är super tråkigt faktiskt. Även fast jag är lite av en ensamvarg som gillar att vara själv och filosofera. Men inte denna helgen, jag har väl helt enkelt vant mig vid att inte vara själv längre.. Ojoj, vad livet förändras!
Tänkte iaf ta tillfället i akt och kolla på girlygirl filmer ikväll, i loooove pinkmovies!!!
Detta blir iaf en lugn och fin helg, vilket är bra eftersom de närmaste helgerna är uppbokade med resa till Sthlm, resa till Kalmar och finbesök från Halmstad. Ska bli finfint.

För övrigt har jag fått hem min underbara dator. Med alla bilder och all musik, kan man bli gladare. Det har även investerats i en extern hårddisk så inte detta ska upprepas igen..
Kanske att jag lägger in lite nostaligbilder sen, var ju ett tag sedan jag kollade på alla gamla bilder... Och det är väl igentligen det folk vill ha av en blogg. Bilder! Att gotta sig  och få en inblick i andras liv. Kritisera, avundas eller vilja ha!
Jag tror 80 procent av alla som läser bloggar skiter fullständigt i vad det står, det är bilderna man vill åt. Yammi!!!!




Kommentarer
Postat av: Eeeerika

Jaaa uch, ibland kan det va bra jobbigt. Men vi får som sagt hitta hem i gbg =) Yes, I want som pix!! :) Pusss

Postat av: Moa

Såklart det är bilderna man vill åt. Så du måste lägga upp mer bilder, annars slutar jag läsa din blogg :)

Hoppas du hade en bra helg, trots att den va JF.

Miss u Darling PUSSEN

2008-11-03 @ 14:46:07
URL: http://wishuponadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback