Vägra plugga!!

Slapp-slappeli-slapp-slapp!!!
Jag är inte på humör för att studera. Sista två veckorna kvar nu innan sommarlov o den sista jävla a-uppsatsen kvar.. SUCK!!! Får verkligen inte tummen ur och starta. Sitter här o minglar runt på nätet istället, helt onödigt. Hade varit så finfint att vara ledig hela somaren, o att alla andra var lediga också då förståss så man hade några o umgås med. Ska iofs inte klaga eftersom jag är ledig vansinigt mycket denna somaren, tror att jag är miljonär o har råd med detta.. Yeah yeah!!!

Vad jag ser fram emot:

* Eurovision songcontest festligheter på lördag.
* Hultsfredsfestivalen v. 24
* Smögen med härliga vänner över midsommar.
* Augusti då jag är ledig, som det ser ut nu iaf.

Vad jag inte ser fram emot:

*Städa ut min lägenhet i Halmstad, har inte ens någon dammsugare där.
*Vara fattig de närmaste 3 månaderna.
*Plugga en massa de närmaste 2 veckorna.

Nä, nu tusan ska jag sätta igång med pluggshittet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback