Nu har jag tid för blogg!

Nu känner jag att jag har tid att uppdatera min blogg!!!
Självklart har jag en hemtenta som jag sitter o tragglar med. Då finns det alltid tid för annat, allt för att slippa skiten.  Jag är helt på det klara med att jag ICKE kan befinna mig i min lägenhet när det vankas plugg.. Det går bara inte att plugga i detta bygget. Jag måste befinna mig lång lång bort från mjusick and da sajberspejs. Annars blir det att man sitter o skrålar med till Miss Li eller dyligt o spelar spindelharpan eller mahjong på internet till fördärvelse. Livet är bra svårt när man är student.

I helgen är det påsk o jag ska jobba. Hade mycket hellre velat vara i Gbg o riva badrum eller i Kalmar o umgås med mamma o pappa o Victor. Men men.. en peng eller två är ju faktiskt aldrig fel. Särskillt efter som jag o Joel investerar i diverse pinaler nu också. Vi har iaf ett golv, ett tak o 4 väggar, det är huvudsaken. O snart ett galet fint badrum..=) Har själv varit delaktig i rivande av tapeter, usch o fy va dammigt o svettigt det var. Jag är känd för att gå in med full energi i projekt för att en halv timma senare tycka att det är vansinigt tråkigt. Att man inte kan hålla ut o fixa biffen någon gång.. Joel får städa upp efter mina knappt påbörjade projekt medens jag börjar på nästa... ett tag iaf! haha!!'Thats me i ett nötskal!

Annars sitter jag mest o drömmer om sommar o sol o min framtida flytt till Göteborg som jag hade velat göra för länge länge sedan. Ibland går tiden för snabbt och ibland går den försakta.. så är det bara!

En annan skojig sak är att det snart bär av till Stockholm för en helg i trivsamhetens tecken. Jag, Nina, Lina och Aisha ska ha en liten reunion o göra roliga saker, vad vet nog ingen av oss en. Det jag redan nu känner kan leda till en katastrof är att jag redan åker klockan 11.06 på söndag morgon. Dilemmat ligger i att jag på natten, kanske att det blir en hemskt dimmig natt, ska ställa fraaaam klockan en timme(sommartider, hej hej, sommartider). Finns alltså en stor risk att jag kanske glömmer bort detta o kommer till tåget en timma försent.. vi får se hur det går, jag håller tummarna för mig själv!

Jaha..  det var nog det viktiga jag hade att säga för denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback