Like A Glööööve!!

Idag fick jag klänningen från ASOS.com. Den satt som en smäck, kunde inte varit bättre.
Nu längtar jag ännu mer till nyår, ska bli galet kul ju=)

Annars har vi haft redovisning i plugget idag. Det varade bara i 5 minuter men jag var faktiskt ovanligt nervös. Kanske för att det var hela klassen, det är man inte van vid. Den brukar oftast delas in i typ tre grupper men icke idag. Helt plötsligt var det väldigt många att prata inför. Men som det alltid är så är det bara en själv som tycker att man är nervös, ingen annan märker det. Och ingen annan verkar nervös heller för den delen. Det är så det e helt enkelt. Gäller att vara väl förberedd inför den långa presentationen i Januari. Men det kirrar jag o Ida, järngänget. Kanske att vi kan ha våra heta klänningar från ASOS då.. haha. Hade gjort underverk tror jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback