Onsdag!

Idag är det vansinigt fint väder ute. Jag har varit inne hela dagen. Men att ha sol sipprandes genom gardinerna ger en fin känsla av liv och lust. Slänger iväg en liten bön till väderguden att det gärna får vara sol till slutet av september någon gång. Jag är inne idag för att jag ska plugga, det har jag gjort också. Kanske en hel halvtimme. Sen blev det för mycket sol och tankarna flöt iväg lång bort i takt med tonerna av Håkan Hellströms nya album. Vad är en av årets första fina vårdagar utan Håkan Hellström? Jag drömmer om festivaler, soliga stränder, varma hav, kalla glassar, fruktiga drinkar, kärleksfulla kyssar, filtar i parken och doften av nyklippt gräs eller grillat kött! Kärlek!!

Det dumma med sol genom fönstret är att allt damm verkar förstoras upp till dess dubbla storlek. Damm över allt... Men vad gör det med lite damm dansandes runt i luften...Trevligt med lite sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback