Nytt...

Den senaste veckan har spenderats i underbara Göteborg.. =) Lägligt nog kom även månadens pengar o en del av dem sattes på sprätt i affär och på annat skoj o sommaraktiga aktiviteter!!! Det dumma med april månad är att man ofta blir sjuk, det har jag blivit.. Jag o Joel fick för oss att promenera hem i Lördags efter Erikas inflytt fest i duggreg, tunna byxor o pumps, detta genererade i en förkylning som heter duga, VART KOMMER ALLT SNOR IFRÅN????  Den stora frågan jag haft de senaste dagarna.

Just nu sitter jag o samlar krafter för att ta mig upp till vindsförrådet o se om där finns kartonger. Min flytt till Gbg närmar sig med stormsteg o jag måste börja packa ihop min lilla lilla lägenhet här i Halmstad. O jag kommer INTE sakna den. Bara speglarna på badrummet iofs, I love them!!! Annars är Gbglägenheten ett guldkorn som vi börjar få en finfin ordning på. Kanske tom lägger upp lite bilder på den en vacker dag. Dela med mig av mitt privata hemliga liv och kanske även dess mening. Vi får se... höhö!

Nä.. dags att ta tag i mig själv så här på valborg o allt... Imorgon är det inventering på jobbet, den härliga tiden 07.00 startar vi. Jag fick inte va med o bestämma tiden... ZzZzZ! Så idag blir det lugnt o fint för min del.

Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback