IQ fiskpinne??

Jag tänkte ta mig lite tid till att fräscha upp min blogg idag tänkte jag. Jag började forska lite i hur detta går till och har nu insett att jag är totalt ute och cyklar när det gäller internetsidor. Koder hit och html dit.. WHAT??? Ångrar kanske lite nu att jag inte själv gjorde min hemsida i "Nätverk" kursen på Gymnasiet, då kanske jag hade kunnat lite iaf... Nu fattar jag noll, nada, zipp! Lyckades iaf ändra till en redan färdiggjord mall, sjukt tråkigt! JaJa, Får helt enkelt att se till att hitta en vän som har tid, lust och kunskap om denna djungel av koder och knasiga begrepp.


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Vad tycker du om silikon? För vem gör tjejerna det?
http://natalieb.blogg.se/1207650559_si.html

Postat av: ida

tja babe!
fresh sida...alltid kul med lite förnyelse =)
så du ska joina oss här i götet redan om en månad, va skoj! då får vi tillbringa all vår lediga tid på uteserveringarna tillsammans =)
puss på dej!

2008-04-09 @ 11:39:23
URL: http://lillidas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback