Sweet!

Imorgon bär det av till Svenljunga för ett studiebesök m jobbet på ett garveri. Ska bli kul, se alla hudar ligga där..  Luktar tydligen apa men iaf. Där efter bär det fort iväg till Göteborg till Juvelen.. Fortare än blixten! Hoppas att jag kan lifta med Göteborgarna annars blir det buss/tåg från Sveriges metropol , Svenljunga!

Idag är det tre månader sen vi möttes bland tält, musik, öl o rött garn.. Som jag ser det: Ett halvt halvår... OjOjOj. Galet lång tid o bara början! =)

Nu ska jag packa min lilla resväska, köpt på biltema för 79:-, m antingen för mycket kläder, för lite kläder eller opassande kläder. Att man aldrig lyckas!!

Sweet!

Kommentarer
Postat av: Joel

Längtar efter dig min Käraste Diamantis

2007-09-12 @ 22:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback