Plugg som fasen!

Har som vanligt varit en myspysig helg eftersom Joel har varit på besök =) Har blivit bortskämda med varandras sällskap, hur ska det gå nu när vi inte kan träffas lika mycket? Buhu... Det löser sig, det brukar det göra..  =)

De närmaste dagarna kommer spenderas m blödande ögon o överfull hjärna! Tentan på lördag nämar sig med stooora steg o jag har hela 4 dagar på mig att lära mig ca. 700 sidor psykologi, känner spontant att jag borde vara mer stressad än vad jag är. Tror jag tror att jag har någon form av överförmåga o kommer klara detta prima, alternativt har jag redan gett upp o har insett att detta i princip är omöjligt! well.. det återstår att se på lördag!

 Dags att grotta ner mig i böckerna i min lilla bubbla, är anträffningsbar på lördag efter kl 14 igen!

Kommentarer
Postat av: Joel

Var en underbar helg! Du är det underbaraste och finaste som finns! kyss

2007-09-25 @ 21:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback