Lovely!

Ojojoj.. här sitter jag på jobbet o gör en sån olaglig sak som att blogga.. fy på mig! Jag undrar vart allt folk är dock.. hemma o grillar kanske. Fredag eftermiddag o "fint" väder, inte en kotte köper soffa!

Gårdagen va fin fin-..=) Slirade m hojjen så jag höll på att ramla när jag skulle möta upp Joel..haha.. helt plötsligt kom han gående där på vägen när jag hojjade i 140 för att hinna möta upp han..
Förbi medya för upphämtning av 2 kebabtallrikar o sen hem till  världens bästa syster för lite cider. Knatade sedan iväg för att se Håkan.. Damn! Den mannen kan.. man blir ALDRIG besviken på håkan! särskillt inte med så fint sällskap som jag var där med, syrran o mannen.. Lovely!
En öl på Mårtensson o lite kareoke.. oh my, o folk säger att Håkan sjunger falskt... jiiises!

Idag var det den vanliga seperationsdeppigheten som rådde, det suger att vi inte kan träffas alltid, då hade jag varit en lycklig stjärna.. eller lyckligare, för lycklig det är jag! Hoppas på att veckan går snabbt så vi ses igen. På torsdag bär det av till götet fortare än blixten!!!

Helgen blir det mest jobb, men en liten kräftskiva på lördag ska vi nog styra upp också=) har ju med mig hattar o konfetti. blir nog inga fyrverkerier denna gången dock.. har iofs lite tomtebloss hemma... äh.. vem fan bryr sig!

Jobba lite nu kanske.. Morsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback