Tidsfördriv!

Ett tidsfördriv när tiden går sakta till tåget går som tar en till kärleken!

Tre jobb jag haft i mitt liv:
Souvenirbutik i Borgholm, feeeeeeest på strand!
Mitt sommar och lördagsjobb Tea under ett par år, Det var fina tider.. Tea o Jag!
Verner & Verner, eftersom jag är sååå intreserad av matlagning..haha

Tre platser där jag bott:
Kalmar
Curacao
Stockholm

Tre serier jag gillar att se på TV:
Sex and the city
Scrubs
åh...eh... Idol kanske räknas som en serie..?

Tre platser där jag semestrat:
Cali. i Staterna när Mitt Mos bodde där..Craaaazy!  
Italien ett antal gånger bla m Moa. var även i Italien jag gjorde sjukt många hole-in-one på minigolf o även den enda gången jag någonsin varit bra på sport!
Namibia m omnejd för att se på farliga djur, tecknat jackson 5 på TV o mörka människor!

Tre av mina favoriträtter:
Saffranspasta, särskillt ihop m världens bästa Nina!
Plankstek, särskillt på Pio´s
Varmamackor m ost, skina, ketchup och ananas

Tre platser där jag skulle vilja vara just nu:
På masthugget såklart, eller vart än Joel befinner sig=)
Med svampskorna på hos Faster Eva
På lördag när jag fyller år o får presenter o tårta o plankstek på Pio.

As if anybody give a shit liksom.....q=) <---smile m keps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback