SvimSjukan!

Idag har jag drabbats av svimsjukan.
Bröjade redan på morgonkvisten när jag skulle duscha.. Gick inget bra utan fick dyngsur gå tillbaka till bädden. Tyckte efter 10 minuter att jag kunde gå till skolan iaf.. Det tyckte INTE Joel.. Vit som ett lakan i ansiktet o ett allmänt vrak... det var jag det.
Lyckades iaf på vinglande ben ta mig till studentvägledaren o hade ett trevligt samtal med han. Som vanligt pratar jag om allt annat runt om också. Somaren i H-stad, de godaste pizzorna i kalmar, hur jobbigt det är att ta sig över landet m buss/tåg o annat som har med mina framtida studier att göra..haha! Så veckans stora fråga är:Plugga nästa termin i H-stad eller Gbg? Tåls att fundera på ett tag till.

Helgen ha varit helt fantarre som vanligt. Bestod mest av jobb o mys eftersom Joel va här. Men en afterwork på fredagen m Ninao Marcus hans med innan Idol o Tacos stog på schemat. Även lite kareoke på Mårtenssons i Torsdag. Nästan en liten tradtition har det blivit. Den sötaste lilla hörapparats killen va uppe o rev av en gyllene Tiden dänga o H-stad hade celebert sällskap av Lyxfällan-grabbarna. Inte varje dag det dyker upp sådant på tapaten här i ministaden!

Nästa helg ska också bli grymme. Först lite Gbg för att på lördag den 13 oktober åka hem till H-stad för umgängs med familjen- Victor. Jag fyller ju år på lördag.. BIG HAPPENING!!!
haha

Nu: Promme m Ida. Hoppas att jag inte svimmar på vägen. Risken känns ganska stor men va fan. I Live On The Edge!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback