Oh Happy Helg!

Har varit en finfin helg, eller weekend rättare sagt!
Åkte till Gbg i Onsdags för ett par dagar med mys o onyttig mat.. fy på oss, men vi har börjar bli bättre på matfronten iaf.. Gjorde en smarrig mat i fredags när vi skulle fira min födelsedag o så fick jag en massa fina paket av Joel: ett hårt som igentligen va mjukt, ett mjukt som igentligen var hårt o ett litet konstigt platt paket. Världens bästa presenter=)

 

På Lördagmorgon bar det hem till Halmstad igen. Mor & far kom ju på besök o syrra hade lagat en rosa fin tårta=)
Så det va tårta o paket öppning hos mig. Fick en micro (thank God) o en munspelsbok. Så nu jäklar ska jag lära mig spela.. tycker synd om mina grannar bara..haha!

   

Efter en snabb sväng hos Erika bar det iväg till Pio´s för mat o viiiiin.. M u m s !

  

Efter massa mat o viiiin knatade vi vidare till Mårtenssons. M & P avvek vid 1 tiden när de var de ända som var över 30 inne på stället. Själv festade man på med glada vänner till 4 på morgonen, lagom för att ringa o väcka Joel som skulle upp o jobba.. haha

   

   

På söndagen sattes svampskorna på för svamp plockning o lunch hos faster Eva. Och shit va mycket svamp det fanns.. plockade 1,9 kilo helt ensam. Morsan plockade säkert mer. Däckade när jag kom hem, hade fått för mycket frisk luft antar jag..hehe

   

   

Idag var också en bra dag då jag fick G på tentan =) Damn I´m Good! Snart vanskas det träning men innan dess lite plugg o städ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback